Remember me


Dom senaste dagarna när jag inte har bloggat har jag fotograferat fåglar, gått runt i min nya svarta kjol, haft 60-tals sminkning och frisyr, sett på Remember me och Troja( för tionde gången känns det som, alltså Troja), läst många fina böcker, ja, lite sådant har jag gjort på mitt lov. Och inatt sov jag hos en kompis som jag inte har träffat på flera månader. Och i Tisdags sov jag hos en annan vän och såg på sagan om ringen, har jag berättat för er att jag har blivit helt beroende utav sagan om ringen? Antagligen inte och nu babblar jag bara på eftersom jag vill skriva så mycket till er. Jag lovar att skriva mer i morgon, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj jävlar! Ursäkta men Alicia, snälla rara lilla du, gå och bli modell!! Den sista bilden bar jättefiiin, Cool och helt underbar! Åtminstone så måste du ha den som Profilbild på Facebook! ;)

2012-04-13 @ 20:41:37
Postat av: Klara

Åh herrejäklar vilken vacker bild den sista var. Åh. Herre. Gud.

2012-04-14 @ 01:45:08
URL: http://http:/www.phootographies.blogg.se.
Postat av: sabina

du var ju hur snygg som helst

2012-04-16 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0