-


Såg nu att mina ögonbryn ser för hemska ut, men det få dom faktiskt göra. Orkar inte göra något med dom. Plus att mamma skulle skälla ut mig på noter om jag gjorde något med dom, oj vad mycket "dom" jag skrev i meningen.

Lyssnar just nu på Adrian Lux, Visste inte ens vem ha var först men läste en intevjuv med honom i Dn, så då var jag ju tvungen att lyssna på hans låtar. Ganska bra faktiskt, den bästa är Teenege Crime. Annars så såg jag Camp Rock 2 i morse när den gick på Kanal Fem, en väldigt överskattad film. Nej nu ska jag gå och leta i skåpen och fösöka få ihop lunch, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Julia

Herregud vad brun du är!!!! :O orättvist… :( Jag tycker låten Fire med han är väldigt bra!!

2012-04-04 @ 17:16:29
Postat av: Alicia ( Photobyallili)

Svarar så här istället JUlia!

Haha, om du tycker att jag är brun ska jag inte säga emot. Att jag egentligen är blekare än någonsin behöver du inte veta då! Nej, men det är nog fräknarna som hjälper till! Och jag tycker också att fire är bra, men teenege crime är nog snäppet vassare!

2012-04-04 @ 17:24:50
URL: http://photobyallili.blogg.se/
Postat av: Alva

Håller helt med dig, teenage crime äger! BTW har du en super fin blogg:)

Kram Alva<3

2012-04-08 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0